1 Ağustos 2012 Çarşamba

Evimdeki 4 Renk

İkizler, şekillenmeye başladığından beri beni bir düşünce aldı. Evimizdeki 4 veledin 4ü de küçük noktalar dışında pek benzemiyorlar. Acaba hepsi belirli bir yaşa geldiğinde nasıl olacak yaşantımız diye düşünmeden edemiyorum. Sanırım tam bir sitcom evi olacağız :)


En büyüğümüz İlker Paşa; ağır ağbidir. Durur, gözlemler, sindirir. Aşırı denilebilecek her tepkiyi içine atar, usul usul salıverir. Genelde haylazın önde gideni olmasına rağmen, anne babaların idealindeki çocuk imajını gayet net öğrenmiştir ve işine geldiğinde böyle davranır. Akıllıdır, iştahlıdır. Birazcık oturan boğadır. Dokunma odaklı bir sevgi anlayışı vardır. Bana sorarsanız her zaman 4 kardeşin dengelerini kuran  kişi olacaktır :) Tam bir kova burcudur. İçinde biriktirir biriktirir ve şaaaar diye boşaltır. Zaman içinde bu fışkırmaları dengelemeyi öğrendik babasıyla.Tip olarak annesinden ve babasından fifti fifti almıştır. Hani orada bile dengelidir :) Evimizin bi tanesi, benim ilk göz ağrımdır. Kıymetlimizdir O :)  Renklerden asil ve soğuk mavidir :)


Türker Paşa ise, sürekli,sürekli,sürekli.... hareket halindedir. Akıldan çok zeka barındırır kafacığında. Pratik çözümlerin, anı kurtarmanın adamıdır. Tembeldir, aşırı iştahlıdır. Hatta iştahtan öte gurmetdir şimdiden ve yemek yemek için yaşar. Yiyemezse mutsuz olur. Deneme yanılma yoluyla öğrenir. GÜR seslidir :) Eğer biz doğru yönlendirebilirsek, sanatın bir dalında keyifli işler yapabilir. Tip olarak babasının kopyasıdır. Beni es geçmiştir. Huy olarak ise benim çocukluğumun kopyasıdır. Sorularıyla sizi gayet rahat akıl hastanesine yollayabilir.Gayet tipik boğa burcudur. Cazibesi şimdiden bellidir. İlk doğurduğum, mis kokulumdur :) Renklerden, ateşli  kırmızıdır, yanar :)


Sarper Paşa  da Türker gibi dünyaya yemek yemek için gelmiştir. Ondan da gurmetlik beklentim vardır. Dünyasının kararması için öğününün 10 saniye gecikmesi yeterlidir. Gözünü açmasıyla ağzına biberon ya da meme girmesi senkronize olmuşsa hayat ona güzeldir. Güleçtir, yapı olarak mutludur Türker gibi. Gerisi daha büyüyünce belli olacaktır ama sanırım bu da çok hareketli :) Tip olarak Türker'in kopyasıdır.Burcu koçtur ama daha belli değildir :) Renklerden , sıcak kıpır kıpır parlak turuncudur :)


Feriha Hanım ise dünyaya uyumak için gelmiştir. Yaşamak için yer, yemek için yaşamaz ağbileri ve ikizi gibi.Açlığımı bastırayım tarzı emmeleri anneyi delirtir. Henüz 3-4 aylık olmasına rağmen 6 saatte bir beslenmek ister. Gülücüklüdür ama hareket pek ona göre değildir. Evet evet aynen dediğin gibi anneciiim diyip, ben arkamı döndüğümde bildiğini okuyacak bir yapıya sahiptir. Acıya dayanıksız ve nazlıdır. Ne de olsa kızdır, nazdır bin altın azdır :) Yıllarca ahh bir de kızım olsa temennilerime yapıştırılmış kapaktır :) Tip olarak belirsizdir. Babasına da bana da ağbilerine de babaannesine de benzer. Ortaya karışık hanım :) Burcu koçtur ama oda daha belli değildir. Renklerden naif toz pembedir :)

Eh şimdi düşününce, bu dört veledi hakkıyla idare edip büyütebilirsem, ileriki  tarihlerde gayet başarılı bir politikacı olabilirim sanırım. Benim rengimin ılıman yeşille ateşli kırmızı arasında yanar döner olduğunu, babamızın da dengeli kahverengi ile parlak turuncu arasında gidip geldiğini düşünürsek evin içini siz hayal edin :)
 İyi ki varsınız 4 rengim :) Sayenizde rengarek olduk :)

2 Comments:

BETÜL said...

selam çorapannem oyy özlemiştik sizi:))
ne güzel rengarenk olmuşsunuz okurken renklendim
öperim seni ve 4 rengini
nurtiden remlevebiz betül:)))

Unknown said...

Teşekkür ederim Betül :)