6 Eylül 2011 Salı

Aman Tanrım !!!!

Lafı çok dolandıramayacağım, çok mutluyum çünkü :)))

Bugün 5+6 haftadaki bebeğimi, JRÇorap'ı görmek için doktordaydık :))))


Ama o da ne?

Evet yahu eveeett :)))  minik çoraplarım oluyor. İkiz annesi oluyorum ben :))) Yupppiiiiiiiiiiiiiiii :)))

Çorap babayla biraz korksak da aslında çok mutluyuz. Şok ve heyecandan şimdilik bu kadar yazabildim ama hafta hafta maceralarımızı okuyabilirsiniza birçiftçorap etiketiyle....


Hem hamilelik haberi hem de ikiz haberini verdiğim zaman bana destek olan tüm arkadaşlarım ve tüm nurtidostlarım.... iyi ki varsınız...



8 Comments:

Adsız said...

canımmmmm meleğimm herşey gönlünce olsun..sewiorum seni kuzeynil;))

Jise-İklim said...

Yahu ben hala ne diyeceğimi bilmiyorum :) Çok şaşkın ve çok mutluyum :) Herşey sorunsuz geçsin, sorunsuz kucağına al canımm :)

Kitapçokseveranne said...

Nilüfer tekrar tebrik ediyorum. Harika duygular içindesin eminim. Umarım sağlıkla, şansla doğarlar. Kocaman şahane bir aile olacaksınız. Hepiniz ayrı ayrı çok şanslısınız.
Kız erkek farketmez ne olursa olsun çok güzel insanlar olacaklarına eminim ama ben 2 erkek daha geliyor diyorum...

Unknown said...

Nilüfer gerçekten iki tane fasulye var orada. Sağlıcakla kucağına al kuzucuklarını.

ElfAna said...

Mrs. Corap, bir cift corap mi yoldaymis megerse??? Tebrik ederim kari koca sizleri! Cife mutluuk:) Turker iki kardesinin abisi olacak:) Hayirlisiyla alin kucaginiza:))

Unknown said...

allah kucağınıza almayı nasip etsin çifte mutluluk biraz zor gibi:))
ne mutlu size allah tamamına erdirsin.

Unknown said...

ay nekadar güzel nekadar heyecnlı bir haber. hehehe ya ikiside kızsa korkun çorap erkekleri birden 3-2 mağlup olacaksınız:))))

yaruze... said...

aaaaaa nasıl yani,
aynı şaşkın dumur halleri bende yaşamıştım bundan tam 4 yıl önce.Hamile olduğum haberine yeni alışmaya çalışırken ikiz bebek haberi almış ve ne yapacağımı şaşırmıştım.İtiraf edeyim sizin gibi mutlulukla karşılamamıştım bu durumu,çok korkmuştum nitekim.Ama şimdi 6 yaşını süren bir abi ve 3 yaşını dolduran bir cimcime ve küçük şehzade sahibiyiz.
Çok tebrik ederim sizide.Umarım herşey gönlünüzce olur.
Bundan sonra daha sıkı takipçinizim...